powered by BusinessFlow8
Mi várható 2023-ban a közösségi médiában?
Csatlakozz be Lévai Richárdhoz Február 01./18:00-20:00-ig szerdán egy ütős, online meetupra, amivel közösen ELÉRJÜK A VÁGYOTT EREDMÉNYT!
Közösségi marketing specialista
A Business Floow Zrt. tulajdonosaival számtalan konferencián találkozhattál előadóként. Nemcsak saját területeik szakértői, de sikeres vállalkozók is.
Most összeálltak, hogy felrázzák a vállalkozások mindennapjait.
Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője.
A hatékony online marketinget és korszerű adatvédelmi megoldásokat egyaránt nyújtó Liftup Kft. ügyvezetője és egyik tulajdonosa.
Az első szakember Magyarországon, aki tagja volt a hivatalos Facebook Marketing Partner programnak. 2019-ben a Telekom megbízásából készített B2B influenszer toplistában a TOP10-be került.
Referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, Tempus Közalapítvány, Siemens, Essity vagy a Central Méidacsoport.
Kozossegikalandozasok.hu blogja már tíz éve biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából.
Vállalkozóknak, marketing szakembereknek és ügynökségeknek is segít a sikert biztosító, naprakész tudás megszerzésében és fenntartásában A Liftup Social Media Hub keretein belül.
Ha beletartozol az alábbiakba, számodra kötelező a résztvétel
Akik fel akarnak készülni a változásokra. Nyitottak a jövőre, és fejlődni akarnak.
Akik több szemszöget és tudást akarnak elsajátítani.
Az első 2 meetup ingyenes, de regisztrációhoz kötött!
Bármikor kapcsolódsz is be, a Flow 8 meetup sorozat 2 alkalma számodra is ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A jelentkezést követően e-mailben tájékoztatunk az meetupok eléréséről és a legfontosabb információkról.
powered by BusinessFlow8
Mire számíts a jelentkezés után?
Töltsd ki a regisztrációs űrlapot. Add meg a legfontosabb adataidat, és vállalkozásoddal tevékenységgel kapcsolatos adatokat.
A Flow 8 meetup sorozat és a Business Flow mögött van egy támogató, integrált rendszer. A meetupok után lesz lehetősége a résztvevőknek a networkingre. Mi a résztvevők egymással való kapcsolódását támogatjuk. A résztvevők a meetup és networking után 1-2 napon belül az általuk megadott email címre meg fogják kapni a résztvevők listáját. (nevét, email címét, telefonszámát és tevékenységét), hogy könnyebbé tegyük számodra a személyes kapcsolódást és üzletelést. Az adataidat másra nem fogjuk felhasználni.
Az e-mail címedre azonnal kiküldjük a legfontosabb tudnivalókat, így pontosan tudod majd mire számíts.
Az előadás előtt egy héttel és az előadás napján újból emlékeztetünk e-mailben, hogy garantáltan ne maradj le.
Az online belépéshez szükséges hozzáféréseid nálad lesznek, így már csak részt kell venned a meetupon.